Documentele necesare în vederea evaluării complexe sunt următoarele:
1. CERERE TIP – se completează la Serviciul de Evaluare Complexă a Persoanelor Adulte cu Handicap;
2. ACTE DE IDENTITATE– buletin de identitate, carte de identitate – după caz – 2 copii;
3. CERTIFICAT DE NAŞTERE, CERTIFICAT DE CĂSĂTORIE, CERTIFICAT DECES, HOTĂRÂRE DIVORȚ – după caz – originale şi copii;
4. ADEVERINŢĂ DE SALARIU – după caz – original şi copie;
5. ADEVERINŢĂ DE VENIT * (pentru persoanele care nu au nici un fel de venit) – după caz – original şi copie;
6. DECIZIE DE PENSIONARE (limita de vârstă, urmaş etc.) – după caz – original şi copie;
7. DECIZIE MEDICALĂ DE PENSIONARE (cu gradul) – după caz – copie;
8. CEL MAI RECENT TALON DE PENSIE– după caz – original şi copie;
9. ANCHETĂ SOCIALĂ – (cf. H.G. 430/2008) – original şi copie, de la primăria de domiciliu;
10. DOCUMENTE MEDICALE:
– Referat medical, în original, de la medicul specialist;
– Scrisoare medicală (cf. H.G. 430/2008) de la medicul de familie – original;
– Investigaţii paraclinice (analize) – copii;
– Documente medicale cu data debutului afecţiunii (copie fişă dispensarizare, copie bilet ieşire din spital etc.) – copii.
Este obligatoriu ca toate documentele medicale depuse la dosar să fie datate, parafate, semnate de către medic şi să aibă ştampila unităţii spitaliceşti emitente.
Cererea-tip de evaluare complexă, însoţită de documentele necesare specificate mai sus şi de un dosar din carton cu şină, se depun la Serviciul Evaluare Complexă a Persoanelor cu Handicap, după următorul program: Luni-Joi: 08.00-14.00; Vineri: 08.00-12.00
Dosarul se poate depune de către persoana solicitantă sau reprezentantul legal al acesteia şi la registratura primăriei din localitatea de domiciliu/reşedinţă sau la registratura DGASPC Hunedoara .
Pentru persoanele nedeplasabile ( în cazul în care acest fapt reiese din scrisoarea medicală emisă de medicul de familie), evaluarea complexă se va efectua la domiciliul/reședința persoanei în cauză.