BIROUL ONLINE

Cel mai scurt drum până la primărie

Redăm mai jos lista documentelor pe care trebuie să le prezentați la solicitarea unor documente și acte administrative emise de Primăria comunei sălașu de Sus. 

Solicitarea eliberării documentelor se poate face și prin poștă sau poșta electronică la adresa de mai jos:

Localitatea Sălașu de Sus, nr. 114A, cod postal 337420
județul Hunedoara, ROMÂNIA
e-mail: 
primariasalasudesus@yahoo.com
sau tel/fax 0254-779501
www.comuna-salasudesus.ro

decor

ACTE CARE SE ELIBEREAZĂ LA CERERE

Documentele din lista de mai jos se pot obține prin solicitare la Registrul Agricol al Primăriei.

Lista documentelor ce se eliberează la cerere prin Compartimentul Registrul Agricol

  • Adeverințe pentru obținerea la Poliție a Cărții de Identitate
  • Adeverințe de șomaj
  • Adeverințe bursă socială
  • Adeverințe pentru solicitare rechizite școlare
  • Adeverințe ENEL
  • Adeverințe APIA
  • Adeverințe pentru subvenție animale
  • Adeverințe pentru obținere fonduri europene
  • Adeverințe pentru subvenție motorină
  • Adeverințe de venit agricol
  • Adeverințe pentru ajutor social / Formularul cerere și declarație pentru obținere ajutor social (doc) , (pdf)
  • Adeverințe pentru alocație de susținere a familiei (vezi aici și documente specifice ajutorului social)
  • Adeverințe pentru ajutor încălzire (vezi aici și documente specifice ajutorului social)
  • Adeverințe pentru ApaProd
  • Adeverințe pentru marcare lemne la Ocolul Silvic
  • Adeverințe pentru obținere norme CAP la Casa de Pensii
  • Adeverințe pentru notar
  • Adeverințe pentru despăgubiri provocate de secetă, pagube produse de animalele sălbatice
  • Adeverințe pentru Registrul Comerțului
  • Adeverințe DAJ pentru tăiere nuci
  • Adeverințe pentru judecătorie
  • Adeverințe pentru deducere impozit
  • Atestare producător
  • Carnete de comercializare
  • Copie după Registru Agricol